در 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونا در اکثر کشور ها امکان دریافت اقامت به ویژه در فرانسه با مشکلاتی روبه رو شده بود که امروز به کمک شرکت هوم فرانس به راحتی میتوانید با خرید ملک در فرانسه اقدام به دریافت اقامت فرانسه را داشته باشید که در زمان و هزینه های شما بسیار میتوانید این شرکت بزرگ تاثیر مثبتی داشته باشد.

شرایط دریافت اقامت فرانسه چگونه است ؟

یکی از راههای اخذ اقامت فرانسه اقامت فرانسه از طریق خرید ملک می باشد. اخذ اقامت فرانسه به روشهای مختلفی صورت میگیرد.  روش هایی چون ازدواج، تحصیل، اشتغال، درمان و سرمایه گذاری و اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه از جمله آن ها می باشد. علاوه بر راهی برای دریافت اقامت طولانی مدت است می تواند با توجه به بازار خوب و مثبت ملک در این کشور به یک سرمایه گذاری مطمئن نیز تبدیل شود.

کشور فرانسه با داشتن فرهنگ غنی، آثار باستانی فراوان، سواحل زیبا و جذاب، توع غذایی بالا و هرساله مقصد مهاجران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد. کیفیت و شاخص بالای امید به زندگی سبب شده است تا فرانسه ششم اقتصاد بزرگ در دنیا باشد. متقاضیان اقامت فرانسه می توانند از طرق گوناگون به کشور فرانسه مهاجرت نمایند.

شما باید از توصیه های دولت فرانسه و مقامات محلی خود پیروی کنید. همچنین می توانید برای آخرین راهنمایی ما در France travel advice توصیه های سفر ما در فرانسه را بخوانید.

شما شهروند تابعیت اتحادیه اروپا ، ملی منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید؟

برای اقامت در فرانسه نیازی به ویزا ، اجازه کار یا اجازه اقامت ندارید.

شما شهروند کشور دیگری هستید و دارای ویزا یا اجازه اقامت صادر شده توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، EEA یا سوئیس هستید؟
 
برای اقامت تا 3 ماه می توانید در محدوده منطقه شینگن سفر کنید. برای کار در فرانسه ، به طور معمول باید درخواست اجازه کار دهید.

بیش از 3 ماه ، شما باید دارای مجوز اقامت صادر شده توسط مقامات فرانسه باشید.

شهروند یک کشور سوم در اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس ، آیا شما مایل به اقامت و کار در فرانسه هستید؟
 
انواع مختلفی از ویزا و اجازه اقامت بسته به شرایط شخصی و شغلی و دلیل اقامت آنها در دسترس استعدادهای خارجی است. برای موفقیت در خارج از کشور ، لازم است که از قبل به اندازه کافی آماده شوید.

اگر ورود به خاک فرانسه به ویزا نیاز دارد ، برای اقامت در فرانسه باید درخواست اجازه اقامت دهید. اجازه اقامت متناسب با شرایط شما به دلیل اقامت شما بستگی دارد.

مدیران ، شرکت های نوپا یا کارمندان ، اجازه اقامت به شما امکان می دهد برای مدت زمان مشخصی در فرانسه اقامت گزید و فعالیت حرفه ای خود را ، چه حقوق بگیر و چه خود اشتغالی ، انجام دهید.

از میان مجوزهای مختلف اقامت ، اجازه های اقامت چند ساله ، به ویژه عناوین "گذرنامه استعداد" و "انتقال ICT درون شرکت" به منظور ارتقا the جذابیت قلمرو برای استعدادهای خارجی و خانواده های آنها ، معرفی شده است.

در واقع ، خانواده همراه استعدادها در زمینه تحرک در فرانسه از یک روش ساده بهره مند می شوند که به آنها امکان نصب ساده و مجاز به انجام یک فعالیت حرفه ای برای همسر را می دهد. پرونده های اختصاصی ما را کشف کنید.

برای یافتن شرایط صدور مجوزهای مختلف اقامت و شرایط مربوط به شرایط شما ، بخشهای مختلف ما را مرور کنید.