معرفی 5 مدل از بهترین قلم نوری برای طراحی و تدریس

معرفی 5 مدل از بهترین قلم نوری برای طراحی و تدریس

استفاده از قلم نوری یک راه عالی برای تبدیل افکار شما به واقعیت است. در گذشته خودکارهای طراحی مخصوص مهندسان و معماران خلاق بود. اما اکنون این دامنه شامل تصویرگران، هنرمندان و کاریکاتوریست ها می شود.

به عنوان یک هنرمند، وقتی در این زمینه کار می‌کنید، به قلم‌ نوری مناسب و با کیفیت که طراحی های پیچیده و جزئیات در تصاویر را با جزئیات انجام دهد را نیاز شدید دارید. بنابراین نوک یا قلم این خودکارها نیاز به دقت دارد. اجازه دهید انواع مختلف خودکارها و انواع مجموعه های خودکار موجود را بررسی کنیم.

بهترین قلم نوری با قیمت مناسب

بیشتر بخوانید: اگر قصد خرید قلم نوری رو داشتید می‌تونید از آدرس /https://simoal.com/digital-pen از فروشگاه سی مو آل قلم نوری یا دیجیتال پن مد نظرتون رو خریداری کنید.

1. قلم نوری Huion HS64

تبلت قلمی HS64 با ضخامت 8 میلی‌متر به سبک مینیمالیستی با نقاط ستاره‌ای روی سطح طراحی شده است، جایی که عملکرد و مینیمالیسم با هم ترکیب شده‌اند.

2. قلم نوری Parblo A610 Pro

اکنون می توانید آثار خود را در هر زمان و هر مکان با قلم نوری Parblo A610 Pro که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند ضبط کنید. عملکرد شیب ±60 درجه برای رسیدن به جلوه برس شیب صاف و واضح، اجازه دهید عبارات شما پر جنب و جوش باشد. 8192 سطح حساسیت فشار، به علاوه قلم بدون باتری بی سیم پتانسیل شما را به حداکثر می رساند.

3. قلم نوری Artist 15.6، Artist 15.6 Pro

قلم نوری Artist 15.6، Artist 15.6 Pro دارای 8 کلید میانبر کاملاً قابل تنظیم است و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا متناسب با سبک کاری دلخواه شما باشد و به شما امکان می دهد ایده های خود را آسان تر و سریع تر برای گردش کار بهینه سازی کنید.

4. قلم نوری XP-PEN Deco Fun XS

استفاده از قلم نوری XP-PEN Deco Fun XS برای یادگیری از راه دور به دانش آموزان و معلمان اجازه می دهد تا افکار و ایده های خود را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند. با گزینه‌های بی‌نهایت قلم‌ها، رنگ‌ها و الگوها، می‌توانید آموزش‌ها، داستان‌های متحرک و ارائه‌ها را بدون زحمت ایجاد و به اشتراک بگذارید. این به شما امکان می دهد در حین یادگیری از راه دور با هم همکاری کنید و تعامل لذت بخشی داشته باشید.

5. قلم نوری XP-Pen Deco Pro M

سری XP-Pen Deco Pro با یک بدنه آلومینیومی ساخته شده است و دارای یک بدنه منحنی نازک 7 میلی متری است. رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای به خوبی با طراحی ساده آن ترکیب می‌شود و باعث می‌شود استفاده از آن صاف و از نظر ظاهری براق باشد. به عنوان یک تبلت طراحی شده حرفه ای، Deco Pro به عنوان برنده جایزه طراحی Red Dot 2019 و برنده جایزه طراحی خوب 2018 اعطا شده است.