۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تاثیر سنگ های قیمتی رنگی در خرید طلا و جواهرات

امروزه سنگ های قیمتی رنگی تاثیر بسیار زیادی در قیمت خرید طلا و جواهر و زیبایی آن داشته است و در دنیای امروزه هر روز تنوع بسیار زیادی در طراحی و تولید طلا و جواهر ایجاد میشود، از این رو در این مقاله به بررسی اهمیت و جایگاه سنگ های قیمتی رنگی در فروش طلا و جواهر خواهیم پرداخت.

 

ما به طور خلاصه، در وبلاگ هاتف ساعتچی سعی کرده ایم و خواهیم کرد که نحوه شکل گیری و محل یافتن سنگ های قیمتی را توضیح دهیم و از اهمیت خاص تاریخ باستانی سنگهای قیمتی رنگی و دشواری در ایجاد دستورالعمل های محاسباتی در قیمت و همچنین، خرید و فروش طلا و جواهر در بازار سخن می گوییم.

از آنجا که بخش عمده ای از ارزش یک جواهر خوب در کمبود آن بعنوان یک ماده طبیعی نادر و خاص بودن آن است، مردم گاهی از ترس خرید یک محصول آزمایشگاهی، نسبت به جواهرسازان بدبین هستند.

یاقوتهای خارق العاده الماسهای درخشان

همین استدلال است که چنین صنعت پیچیده ای را برای ارزشگزاری، قیمت گذاری و محاسبات خرید و فروش طلا و جواهر ایجاد می کند.

یاقوتهای خارق العاده، الماسهای درخشان، زمردهای عظیم و سنگهای قیمتی دیگر، تصاویری از زیبایی و ثروتهای عظیم را به ذهن متبادر می کنند.

 

 سنگ های قیمتی

از مدت ها قبل سنگ های قیمتی جمعیت بشری را مجذوب خود کرده اند. برای آنها افسانه ها و جادوها بیان شده و قصه ها نقل کرده اند و حتی به عنوان دارو نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. تمام سنگ های قیمتی که برای ما بسیار ارزشمند و مورد تحسین هستند، از اعماق و مکان های مختلف پوسته زمین به دست می آیند.  

 

هدف کلی در این مقاله و مقالات دیگر، بررسی ابعاد اهمیت انواع سنگهای رنگی در استفاده بعنوان گوهر یا دارو، در طول تاریخ است و در سری مقالات بعدی، شناخت بهتر چالش های بازاریابی و خرید و فروش طلا و سنگ های قیمتی رنگی است.

این درک در درجه اول از تعاملات با جواهرات و متخصصان صنعت حاصل خواهد شد و تمرکز اصلی دیگر، بررسی بینش و نگرش مشتریان نسبت به سنگهای قیمتی و خرید و فروش طلا با این گوهر های رنگارنگ خواهد بود.

تمامی اینها شامل شناسایی موانعی است که مصرف کنندگان سنگهای قیمتی را از دستیابی به بخشی از مجموعه جواهرات محروم می کند.

سرانجام، برای افزایش جذابیت خرده فروشی آنها، یک کمپین تبلیغاتی مناسب یا برگزاری نمایشگاه فروش طلا و سنگ های قیمتی رنگی بهترین روش برای بازاریابی این دسته از محصولات خواهد بود.

 

استفاده از سنگهای قیمتی به عنوان زیورآلات تزئینی زیبا

 سنگهای قیمتی به عنوان زیورآلات تزئینی زیبا

در طول تاریخ به دلایل زیادی مردم سنگهای قیمتی زیادی داشتند. برخی از این دلایل شامل استفاده از سنگهای قیمتی به عنوان زیورآلات تزئینی زیبا، نمادهای مذهبی، و زینت لباس ها و جذابیت های استفاده از آنها به عنوان سنگهای خوش یمن است.

از سنگهای قیمتی همچنین برای مبادله و اهداف دارویی استفاده شده است. خرید و فروش طلا با این گوهرهای رنگارنگ از گذشته های دور مرسوم بوده و حتی برخی از مردم از سنگهای قیمتی به عنوان سرمایه گذاری استفاده کرده اند. گروهی نیز، از سنگهای قیمتی برای نمایش ثروت، موقعیت و قدرت استفاده کرده اند. 

سنگهای قیمتی درمانی

در قرن های گذشته، سلطنتها اغلب صاحبان بهترین جواهرات بودند. برخی از این جواهرات و سنگهای قیمتی هنوز وجود دارند و تاریخچه آنها ترکیبی جذاب از واقعیت و افسانه است. به عنوان مثال، روبی سیاه شاهزاده و یاقوت تیمور را در نظر بگیرید. هر دو در تاج سلطنتی انگلیس قرار دارند.

در سال 1367، شاهزاده ادوارد، که به شاهزاده سیاه معروف بود، به یکی از پادشاهان اسپانیا کمک کرد تا در نبرد پیروز شود. پادشاه سپاسگزار، یک سنگ قیمتی قرمز تیره به او هدیه داد. افسانه می گوید پادشاه هنری پنجم این سنگ قیمتی را در تاج خود قرار داد و این سنگ با انحراف ضربه ای در نبرد آگین کورت (Agincourt ) در سال 1415، جان او را نجات داده است. خرید و فروش طلا و جواهر در زمان این پادشاهان نیز از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار بودند.

سنگهای قیمتی و خرید و فروش طلا و جواهر

The Dark Glamour of the Black Prince's Ruby

 

اهمیت استفاده از آنها و تقدسشان را نزد پادشاهان و مردم عادی در طول تاریخ بسیار دیدهایم. به طور مثال، روبی 361 قیراطی Timur Ruby" " یکی دیگر از جواهرات برجسته قرمز تیره یا همان یاقوت سرخ است.

این سنگ در میان گنجینه هایی بود که در سال 1850 از هند به انگلیس آورده شد. در سال 1300، این گوهر متعلق به تیمور لنگ بود و نام او را گرفت.

وی در تاریخ بیشتر به نام تمرلان (Tamerlane)، فاتح اسلامی بیشتر آسیای میانه و شرق اروپا شناخته می شود. اسامی و تاریخ های حک شده بر روی این گوهر نشان می دهد که متعلق به پنج فرمانروای هند بوده است. یکی از آنها شاه جهان سازنده تاج محل بود.

 

سنگهای قیمتی و در کنارش خرید و فروش طلا و جواهر، سراسر روایت کننده داستان های آنها با جادو و ویژگی های نمادین است.

مردمان باستان معتقد بودند که برخی از سنگهای قیمتی از آنها در برابر بدبختی، بیماری و ناراحتی محافظت می کند. لیست خرافات مربوط به گوهرها در این زمینه طولانی و گاه متناقض است.

به عنوان مثال، تصور می شد که اوپال بدشانسی می آورد، در حالی که دیگران آن را به عنوان نمادی از امید گرامی می داشتند.

اوپال   

در اروپا طی قرون وسطی و حتی اخیراً در هند، داروسازان گوهرهای پودر شده را به عنوان دارو می فروختند و سنگهای قیمتی فقط برای مصرف جواهری و در قالب خرید و فروش طلا معامله نمی شد. آنها معتقد بودند که جواهرات به عنوان دارو باید با آب یا چای گیاهی مصرف شوند.

تصور بر این بود که گرانترین سنگهای قیمتی بیشترین قدرت درمانی را دارند. گوهرهای قرمز به جلوگیری از خونریزی کمک می کردند و گوهرها با رنگ های سبز به چشم کمک می کردند، زیرا رنگ سبز رنگی آرام کننده است. اعتقاد بر این بود که سنگ های زرد زردی را درمان می کند.

گرانترین سنگهای قیمتی

عدد دوازده در گوهر پرستی رایج است. دوازده گوهر، نمایانگر دوازده قبیله اسرائیل در سینه بند هارون، اولین کاهن اعظم عبرانیان قرار گرفتند. در میان مسیحیان، این گوهرهای نمادین، نمایانگر دوازده حواری بودند.

 

منبع مقاله: https://hsaatchi.com/mag/بررسی-اهمیت-و-جایگاه-سنگ-های-قیمتی-رنگی-در-فروش-طلا-و-جواهر

۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار نیوز

بهترین سایت خرید لنت ترمز

 

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت خرید لنت ترمز در ایران را معرفی کنیم که بتوانید لنت خودرو خود را از بهترین برند های معروف ایرانی و خارجی خریداری کنید.

اهمیت لنت ترمز

لنت ترمز از مهمترین قطعات خودرو می باشد که کیفیت آن برای خودرو و سرنشینان آن خیلی اهمیت دارد. با توجه به اینکه این قطعه یکی از قطعات حساس و اصلی خودرو است و کوتاهی در خرید آن می تواند برای شما پیامدهای جبران ناپذیر جانی و مالی زیادی به دنبال داشته باشد، پس شما باید همیشه از لنت های اصلی و با کیفیت استفاده کنید.

مساله مهم دیگر، مناسب بودن قیمت لنت ترمز است. خصوصا در این مدت زمانی که اکثریت مردم به شدت با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه هستند، این قضیه، اهمیت زیادی دارد.

پس پیدا کردن یک فروشگاه لوازم یدکی معتبر برای خرید لنت ترمز و دیگر قطعات مربوط به خودرو می تواند کمک زیادی به انتخاب شما داشته باشد. ما به شما فروشگاهها، کالا یدکی را پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه فروشگاه کالا یدکی

فروشگاه کالا یدکی از سال 1350 در زمینه لوازم یدکی خودرو و فروش لنت فعالیت داشته و پس از مدتها کسب تجربه در زمینه لنت ترمز به این نتیجه رسیده است که می تواند لنت ها را بصورت اینترنتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش برساند.  فروش انواع لنت ترمز یکی از شاخه‌های اصلی این فروشگاه اینترنتی است.

در کالا یدکی بهترین برندهای لنت ترمز ایرانی همچون ماشین لنت، آرامیداس، رالدک، مدرن تندیس، تلدا و … و همچنین لنت ترمز خارجی مانند بشر، سامسونگ، بندیکس، ژورید، گلد، یس کیو، های تک، والئو و اورجینال موجود است و شما دوست عزیز می‌توانید از میان هزاران مدل مختلف لنت ترمز عقب و لنت ترمز جلو، بهترین حق انتخاب را با کمترین قیمت خرید لنت ترمز داشته باشید.

چرا کالا یدکی؟

علت های زیادی وجود دارد که ما به شما کالا یدکی را برای خرید لوازم یدکی خودرو و همچنین لنت ترمز پیشنهاد می کنیم از جمله چیزهایی که خرید از این فروشگاه را برای دیگران جذاب نموده است موارد زیر می باشد:

  • در کالا یدکی شما می توانید قبل از خرید لنت و دیگر محصولات، انواع مختلف برندهای موجود در بازار را ببینید و بنابر سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
  • شما می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بنابر بودجه خودتان بهترین قیمت را انتخاب نمایید.
  • ثبت سفارش و خرید محصول در این سایت براحتی صورت می گیرد بطوریکه شما می توانید با زدن یک دکمه خرید خود را ثبت کنید
  • و در نهایت محصول خود را با اطمینان خاطر در درب محل خود تحویل بگیرید.
  • پشتیبانی 24 ساعته در کمک کردن به شما برای داشتن بهترین انتخاب و رفع سوالات احتمالی از دیگر ویژگی های کالا یدکی است.

کالا یدکی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو به عنوان مرجع جامع فروش قطعات اصلی تلاش کرده مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم کند. شما می توانید بهترین خرید لنت ترمز را با اطمینان و راحتی خیال از این سایت انجام دهید.

 

منبع: /https://kalayadaki.com/product-category/break-pads

۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۲۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهار نیوز