فاطمه مسعودی فر کیست

فاطمه مسعودی فر یکی از بازیگران سریال معروف پربازدید این روز های سینما می‌باشد که در چند ماه اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. 

فاطمه مسعودی فر متولد پنجم اسفند ۱۳۷۴ اهل تبریز است که با بازی در سریال جیران درخشیده شد. مسعودی فر در رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه تبریزتحصیل کرده  و با گذراندن دوره های بازیگری و تئاتر به یکی از خوشنام و معروف ترین بازیگران شهر تبریزتبدیل شده است.

فاطمه مسعودی اولین بار درفیلم (پوست) به کارگردانی برادران ارک در نقش مارال به جهان بازیگری معرفی شد.

تئاتر دروازه ورود این بازیگر جوان به دنیای سینما بود. در اجرای تئاتر و حضوراتفاقی یکی از دو کارگردان (بهمن ارک) فیلم پوست، برای نقش مارال انتخاب شد و به دنیایی بازیگری معرفی شد. نکته جالب این است که، هم حضور کارگردان این فیلم برای دیدن تئاتر اتفاقی بود و شرکت کردن این بازیگر در این تئاتر آن روز سرنوشت ساز یکی از دوستان خانم مسعودی فر در آموزشگاه شکلک در حال اجرای تئاتری بود که یکی از بازیگران خانم این تئاتر بیمار شد.

این بیماری و عدم حضور بازیگر اصلی باعث شد از ایشان درخواست شرکت در این تئاتر شود که در انتها باعث شد مسیر حرفه ای خانم مسعودی فر تغییر کند. پس از درخشش در این فیلم، به سریال جیران دعوت شد و که ترکیب بازی عالی وانتخاب درست و مناسب نقش، باعث دیده شدن بیشتر این هنرمند شد. این بازیگر در سال ۱۴۰۰ نامزد بهترین بازیگر زن “جایزه حافظ” دربخش فیلم سینمایی شد.

از دیگر فیلم این بازیگر می‌توان فیلم رقص دلفین در نقش حدیث به کارگردانی علیرضا امینی نام برد.

تئاترهای بازی شده

  • “خانه برناردا آلبا” سال ۱۳۹۴ در نقش آنگوستیاس
  • “سوء تفاهم” سال ۱۳۹۴ در نقش ماریا
  • “زمستان ۶۶” سال ۱۳۹۵ در نقش نویسنده زن
  • “زنی که تابستان گذشته وارد شد” سال ۱۳۹۶ در نقش سارا
  • “مرگ فروشنده” سال ۱۳۹۷ در نقش لیندا لومان
  • “پدر” سال ۱۳۹۷ در نقش لورا

صفحه اینستاگرام فاطمه مسعودی فر

پیج اینستاگرام فاطمه مسعودی فر به آدرس fatememasoudifar می‌باشد. اگر علاقه مند به دنبال کردن این بازیگر دارید می‌توانید پیج اینستاگرام ایشان را دنبال کنید.

 

منبع: https://nevistar.com/3318/